Termékek Menü
0

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek



A termék kiválasztása


A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése


Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak


Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása


A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége


Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás


Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot.

Fizetési feltételek


Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás


A küldemények kézbesítése, szállítása saját, Trans-o-Flex, MPL, DPD, Sprinter és GLS futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. Minden csomagot a lehető leggyorsabban igyekszünk feladni. A szállítási határidő a legrosszabb esetet mutatja. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon, de minden szállítási nap reggelén e-mailben és/vagy SMS-ben is tájékoztatjuk a kézbesítés adataival, amennyiben ez nem felel meg Önnek úgy azt az e-mail és az SMS-ben megadott elérhetőségen jelezze! Kizárólag Magyarország határain belül szállítunk!

 

Szállítási módok:

 

  1. Személyes átvétel 2083 Solymár, Külső Vasút út 1
  2. Házhozszállítás Trans-o-Flex Futárszolgálattal
  3. Házhozszállítás DPD Futárszolgálattal
  4. Házhozszállítás GLS futárszolgálattal
  5. Házhozszállítás MPL futárszolgálattal
  6. MPL Postán maradó szállítás
  7. MPL Posta Pont szállítás
  8. Esti vagy szombati kiszállítás
  9. Pick Pack Pont
  10. GLS csomagpont

Szállítási módok részletezése (díjak, szállítási határidő stb.):

  • Személyes átvétel 2083 Solymár, Külső Vasút út 1

A rendelt termékeket átveheti személyesen telephelyünkön is egy előre egyeztetett időpontban.

Hétköznapokon 9.00 - 18.00 óráig.

Határidő max. 3 munkanap.

Fizetési módok: Készpénz és előre utalás

Szállítási díj nincs!

  • Házhozszállítás DPD vagy saját Futárszolgálattal

Csomagját a DPD  futárszolgálat munkatársai vagy saját futáraink fogják kiszállítani Önnek.

Csak akkor válassza, amennyiben tud a futárunkhoz alkalmazkodni. 

Hétköznapokon 8.00-tól 19.00 óráig.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT Kézbesítéssel kapcsolatos kérdések, reklamációk Kézbesítést érintő adatváltozások

Telefon: +36  1 501 6200

Fax:       +36 1 8 777 499

E-mail:   dpd@dpd.hu

Csomagkövetés: A https://www.dpd.com/hu portálon lehetőség van arra, hogy a sikertelen kézbesítési kísérlet után az ügyfél az egyedi igényeinek megfelelően alakítsa csomagja kiszállítását. Amennyiben a módosítás éjfélig megtörténik, a címzett már másnap megkaphatja a csomagját. A kézbesítés történhet másik címre – például egy másik városba, az ügyfél munkahelyére -, de lehetőség van a kiszállítás dátumának módosítására is, illetve amennyiben az ügyfél úgy kívánja, a futár egy megadott helyen is leadhatja a csomagot.

Határidő max. 3 munkanap.

Szállítási díjak: ingyenes

Fizetési módok: Utánvét, bankkártyás és előre utalás 

  • Házhozszállítás Trans-o-Flex Futárszolgálattal és SMS értasítéssel

Csomagját a Trans-o-Flex  futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Önnek.

Hétfőtől péntekig 8.00-18.00 óra között.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT Kézbesítéssel kapcsolatos kérdések, reklamációk Kézbesítést érintő adatváltozások

Telefon: +36 1 8 777 400; +36 1 8 777 444

Fax:       +36 1 8 777 499

E-mail:   ugyfelszolgalat@tof.hu

Csomagkövetés: http://www.tofonline.hu/tofTrack/

Határidő max. 3 munkanap.

Szállítási díjak: 499Ft

Fizetési módok: Utánvét, bankkártyás és előre utalás 

  • Házhozszállítás GLS Futárszolgálattal és SMS értasítéssel

Csomagját a GLS futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Önnek.

Hétfőtől péntekig 8.00-20.00 óra között. Melyet a szállítás napján 3 órás időintervallumra szűkítik.

Rugalmas szállítási mód, tehát ebben az esetben nem Ön hanem a futár alkalmazkodik az Ön igényeihez!

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT Kézbesítéssel kapcsolatos kérdések, reklamációk Kézbesítést érintő adatváltozások

Telefon: +36 1 802 0265  

E-mail:   https://gls-group.eu/HU/hu/gls-elerhetoseg

Csomagkövetés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match=

Határidő max. 3 munkanap.

Szállítási díjak: 999Ft

Fizetési módok: Utánvét, bankkártyás és előre utalás 

  • Házhozszállítás MPL futárszolgálattal

Csomagját az MPL futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Önnek.

Hétfőtől péntekig 8.00-17.00 óra között.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT Kézbesítéssel kapcsolatos kérdések, reklamációk Kézbesítést érintő adatváltozások 

Telefonszám: 06-1-333-7777

Csomagkövetés: http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Határidő max. 3 munkanap.

Szállítási díjak: 1499Ft

Fizetési módok: Utánvét, bankkártyás és előre utalás 

  • MPL Postán maradó szállítás

Csomagját az MPL futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Ön által választott postára.

Hétfőtől péntekig 8.00-17.00 óra között.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT Kézbesítéssel kapcsolatos kérdések, reklamációk Kézbesítést érintő adatváltozások 

Telefonszám: 06-1-333-7777

Csomagkövetés: http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Határidő max. 3 munkanap.

Szállítási díjak: 1499Ft

Fizetési módok: Utánvét, bankkártyás és előre utalás 

  • MPL Posta Pont szállítás

Csomagját az MPL futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Ön által választott Posta Pontra.Az alábbi linken megtalálhatja az Önnek megfelelőt:

http://posta.hu/static/internet/download/PASZF_KI03_MOL_PostaPontok_20130828.pdf

Hétfőtől péntekig 8.00-17.00 óra között.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT Kézbesítéssel kapcsolatos kérdések, reklamációk Kézbesítést érintő adatváltozások 

Telefonszám: 06-1-333-7777

Csomagkövetés: http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Határidő max. 3 munkanap.

Szállítási díjak: 1499Ft

Fizetési módok: Utánvét, bankkártyás és előre utalás 

  • Esti vagy szombati kiszállítás MPL Futárszolgálattal (Mielőtt ezzel szállíttatna, ellenőrizze, hogy Ön szerepel a lenti link alatt letölthető listában!)

Csomagját az MPL futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Önnek.

17:00–20:00 óra között, vagy szombaton 08:00–12:00 óra között kísérelje meg kézbesíteni az MPL. Ezen időintervallumban az MPL a kézbesítést csak a kijelölt településeken vállalja az érintett települések listáját a következő linken elérhető Postai szolgáltató helyek táblázat megfelelő oszlopai tartalmazzák. (Garantált kézbesítési idejű küldemények délutáni kézbesítése valamint Garantált kézbesítési idejű küldemények szombati kézbesítése)

http://posta.hu/static/internet/download/PASZF_KI01_PSZH_20140225.pdf

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT hétfőtől péntekig 8.00-17.00 óra között. Kézbesítéssel kapcsolatos kérdések, reklamációk Kézbesítést érintő adatváltozások 

Telefonszám: 06-1-333-7777

Csomagkövetés: http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Határidő max. 3 munkanap.

Szállítási díjak: 2999Ft

Fizetési módok: Utánvét, bankkártyás és előre utalás 

  • Pick Pack Pont szállítás

Csomagját az Spriter futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Ön által választott Pick Pack Pontra.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT Kézbesítéssel kapcsolatos kérdések, reklamációk Kézbesítést érintő adatváltozások 

Telefonszám: 06-1-803-6300

E-mail: pickpackpont@sprinter.hu

Csomagkövetés: http://www.pickpackpont.hu/

Határidő max. 3 munkanap.

Szállítási díjak: 499Ft

Fizetési módok: Utánvét, bankkártyás és előre utalás 

A szállítástól elállás


Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése


A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás


A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés, írásban megkötöttnek nem minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia


A megrendelő a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés


A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése


A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására telefonos egyeztetés után, csak írásos formában e-mailben kerülhet sor: info@dogshop.hu

 

Személyiségi jogok megsértése után sérelem díj megfizetésére kötelezhet 

Az új ptk hatályba lépésével az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény is módosul, méghozzá a 17. alcíme, és az alábbiak szerint:

“Ha az adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével másnak kárt okoz, köteles azt megtéríteni. Ha az adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelés ével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével az érintett személyiségi jogát megsérti, az érintett az adatkezelőtől sérelemdíjat követelhet.”

Azonnali elérhetőség
Kosár
Vásárlóink kedvencei
11.507 Ft 7.875 Ft -tól
14.500 Ft 11.600 Ft -tól
12.500 Ft 10.000 Ft -tól
12.750 Ft 10.200 Ft -tól
Kiemelt termékek